9 maart 2018

Win een GRATIS rookmelder t.w.v. 20 euro

Win een GRATIS rookmelder van First Alert t.w.v. 20 euro

Vóór een veilig Papendrecht! Dat is een van de speerpunten uit het verkiezingsprogramma van SGP Papendrecht Wij willen de komende vier jaar onder meer inzetten op preventie: het voorkomen van onveilige situaties.

Ook de brandveiligheid van uw huis vindt de SGP belangrijk. Als het aan ons ligt krijgt elk Papendrechts huishouden zonder rookmelders er een van de gemeente. Om onze boodschap kracht bij te zetten kunt u nu een GRATIS rookmelder winnen.

Wat moet je daarvoor doen? Stuur ons uiterlijk donderdag 15 maart een berichtje via Facebook of stuur een mailtje naar bestuur@sgp-papendrecht.nl en leg in één of twee zinnen uit waarom juist u in aanmerking komt voor de rookmelder. Voorwaarde is uiteraard dat in uw huis nog geen enkele rookmelder aanwezig is en dat u in Papendrecht woont. Uit de inzendingen maken wij een keuze, waarna wij de rookmelder gratis bij de winnaar komen ophangen. Stuur ons snel een bericht en WIN!