28 januari 2022

Ontbijtactie VOLGEBOEKT

Op zaterdag 12 februari organiseert SGP Papendrecht een ontbijtactie. Gesponsord door vijf lokale ondernemers stellen we 150 gratis ontbijtjes beschikbaar voor inwoners van Papendrecht. De belangrijkste voorwaarde van de actie is dat je het ontbijt niet voor jezelf bestelt, maar juíst voor een ander!

Er zijn reeds 150 ontbijtjes aangevraagd. We zijn volgeboekt. Het aanmeldformulier is daarom gesloten!

Kandidaat-raadslid Kees Leenhouts licht de ontbijtactie graag toe: ‘‘Door de coronabeperkingen zijn er veel mensen die een lange periode weinig of geen bezoek hebben gehad. Door de maatregelen zijn veel sociale activiteiten helaas niet mogelijk. We zien dat bijvoorbeeld jongeren, ouderen en alleenstaanden het moeilijk hebben. De SGP wil met deze ontbijtactie het belang van het omzien naar elkaar onderstrepen. Papendrechters kunnen dit concreet maken door iemand anders te verrassen met een heerlijk ontbijt!’’

De ontbijtactie wordt mogelijk gemaakt door een aantal bekende Papendrechtse winkels. Bakkerij Vlot, Kaasspeciaalzaak Floor, Slagerij Erik Vis, Fruithandel Van Os en de lokale Boon’s Markt zorgen voor een goed gevulde ontbijtpakket met kwaliteitsproducten.

UPDATE 1 februari 2022 Het aantal ontbijtjes is vanwege het vele aantal aanmeldingen verhoogd van 100 naar 150. Wees er dus snel bij!

UPDATE 2 februari 2022 Er zijn meer dan 150 ontbijtjes aangevraagd. Het aanmeldformulier is daarom gesloten. We danken iedereen voor zijn betrokkenheid!